11 månader

Idag blir Eira 11 månader och jag har så svårt att tro att hon blir ett år om en månad... Tiden har gått så fort! Jag som hela tiden sagt att jag inte tänkte stressa fram tiden denna gång utan bara ta det lugnt och njuta - ja just det ja...

Nu är vi hos mamma och Kari. Odin och jag sitter ute på altanen, Eira sover i vagnen och mamma syr.
Eira har varit här sen imorse då jag hade tid på VC kl 09 för ett återbesök. Proverna jag lämnade då visade ingenting. Celiaki-provet hade lite förhöjt värde, men det kunde bero på vad som helst. Sen fick jag gå till lab och lämna ett blodprov och fick även med mig några prov hem som jag ska lämna in så snart som möjligt. o
Om inte de visar någonting så kommer det skickas en remiss till Medicin på sjukhuset.

Idag är det ju onsdag och det är lika med babysång för mig och Eira, men hon hade precis somnat när jag kom tillbaka kl 10 så vi åkte inte dit idag. Får hoppas på nya tag nästa vecka istället! :-)
B måste jobba över idag och då är det ju en himlans tur att det finns mat kvar sen igår så slipper jag laga middag idag. Ibland ska man ha tur!

Nu har Eira vaknat så nu blir det lite mellis!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linapihl.blogg.se

Living the dream

RSS 2.0