Apr. 11, 2013

Har ännu inte fått något Internet till nya lägenheten trots en massa lovord från Bahnhof - därav noll uppdatering den senaste tiden.
Jag får skriva mer om flytten och visa bilder på lägenheten vid ett annat tillfälle.

Just nu är det bara jag och E hemma. Grabbarna for iväg till skogs med en kompis till B för att spåra en bäver. Vi kollar på "Djurakuten" på TV3 medan Eira verkligen har en hårdträning gällande att resa sig upp och stå mot mig, mot bordet, mot babysittern. Det är nog bara ett grisblink bort så har hon knäckt koden.


Kommentarer
Anonym

Jag tror inte det är en koppa. Stella har haft det två gånger och är inte alls lika, de ska man ju torka ut och denna har varit torr från början. Jag tror mer på svamp, ska ringa Vc till veckan..

2013-04-13 @ 18:45:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linapihl.blogg.se

Living the dream

RSS 2.0