Julen 2013



Nu är julen 
över för i år och vilka klappar barnen (och vi) har fått! Odin fick bl.a ett trumset, en brandbil som kan spruta vatten, sällskapsspel och Eira fick ett bord och stolar till sitt rum, Babblarna, böcker med mera. 
Den tjugoandra firade vi lilla julafton hos mamma och Kari med lillebror, Malin, Emma, Erika, Nike, Henke och Josefine och den tjugofjärde hade vi julafton hos svärföräldrarna.

Idag har vi bara varit hemma, jag och barnen. Jag och Eira vaknade runt 09 och då slog det mig att de var uppskrivna på dagis mellan 9-16 så jag tänkte ringa och säga att de skulle vara lediga men det gick inte, det stod "Ej registrerat på nätverk" när jag försökte ringa ut, så då skulle jag skicka ett SMS till Brunne istället och be honom ringa, men det gick inte heller, så jag skickade ett mejl till dem. Men sen så ringde Brunne och då kunde jag be honom ringa till dagiset. Vilken cirkus alltså.
Efter frukost och några koppar kaffe (vi har blivit med perkulator nu, mums!) så städade vi lite och slog igång en maskin tvätt. Runt 11-tiden kom Odin hem efter att ha spenderat natten hos farmor och farfar, sen har vi faktiskt inte gjort så mycket resten av dagen... Kollat på film, Eira har sovit i två timmar, Odin har lekt med några barn.
Nu ska jag snart sätta igång med middagen så den är någorlunda klar tills Brunne kommer hem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linapihl.blogg.se

Living the dream

RSS 2.0