11 februari 2013


I natt runt 04 vaknade jag av att B satte sig upp i sängen och gick ut från sovrummet. Då var det hans tur, dock kräks han inte utan det andra alternativet. Sedan la han sig ute på soffan. Jag hade lite svårt att somna om efter det och låg och kände efter om jag inte började bli liite sjuk jag också? Men icke! 
Jag och Eira mår fortfarande bra. Jag tvättar händerna och spritar dem hela tiden, vräker i mig vitpepparkorn, äter Activia-yoghurt och dricker Proviva. Jag VÄGRAR bli sjuk!
Jag åkte och handlade lite förnödenheter tidigare idag, sånt som är bra att ha vid såna här tillfällen så nu är hemmet rustat. Håller tummar och tår att det inte blir värre än så här i alla fall.

Nu sitter killarna och kollar på en "Arthur"-film som farmor kom förbi och hängde på ytterdörren förut, Eira ligger och sover och jag inväntar "Familjen Annorlunda" på TV4 kl. 20.
Är det bara jag som saknar familjen Johansson från Älvdalen?! Jag tyckte de var sååå himla mysiga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linapihl.blogg.se

Living the dream

RSS 2.0