Mobilinlägg



Gumman har inte kräkts mer sen runt 08.30-tiden imorse. Hennes mer eller mindre enda föda idag har varit Proviva blåbärssoppa, vätskeersättning och vatten - som jag har gett henne med spruta.
När det var middag så kokade jag ris till henne och blandade det med kött och buljong från köttsoppan, som hon åt med god aptit. Hon är så hungrig så hon skulle kunna vräka i sig allt ätbart, men vi måste ta det lite lugnt. Nyss försökte jag ge henne lite ersättning men den ratade hon helt, men blåbärssoppa drack hon gärna! Och då känner jag så här, om det är det som krävs för att hon ska få i sig någon vätska överhuvudtaget ja då får det vara så.

Jag sov i drygt två timmar med henne förut och det var välbehövligt kan jag lova efter ännu en morgon som startat innan klockan slagit 05. Denna morgon, och i lördags, är nog första gången vi varit vakna före alla pensionärer som bor här. ;-)

Idag är lägenheten ute på annons i tidningen och det har redan ringt några stycken på den. Hittills har vi tre stycken intressenter som ska komma och kolla så snart vi blivit friska.
Det är ju typiskt att vi skulle åka på det här just nu, men det är ingenting att göra något åt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linapihl.blogg.se

Living the dream

RSS 2.0