Packning pågår


Nu är tre
flyttlådor packade. Och ap-tunga as usual. Sen har jag och Odin packat ner alla hans böcker, filmer och skivor som stod i bokhyllan och även fyllt en säck med leksaker. B skulle stanna till i Birsta på vägen hem och köpa med sig ännu ett gäng flyttlådor.

Idag vid frukosten så sa Odin att han inte ville åka till dagis utan ville hellre vara hemma med mig, så så fick det bli. :) När vi hade gjort oss klara hoppade vi in i bilen och åkte först till Apoteket, sedan storhandlade vi på Konsum och stannade till på Anderssons på vägen hem för att posta ett paket och hämta ut ett annat - bivaxsalva till mina torra händer från Therese. När vi sedan kom hem igen så la jag ut den sovande dottern på balkongen, packade upp varorna, Odin åt lite lunch och sedan började vi med flyttpackningen. Och mer ska till!

Nu ska jag ta och börja med middagen och idag får det bli kall grillad kyckling som jag blandar med tagliatelle och röd pesto. Och lite annat smått och gått. B som har jobbat i Söderhamn idag är nog inte hemma än på en-två timmar så han får äta när han kommer hem i så fall.


Kommentarer
Bea

MEN NU HAR JA MISSAT NÅ!?!?! Vart flyttar ni ? När hur var ?

Svar: Vi ska flytta till en fyra i Stavreviken, börjar bli lite trångt.
Lina Pihl (Lina007)

2013-02-07 @ 17:02:15
URL: http://beathricensdagar.blogg.se
Maja

Flyttar ni igen?! Flyttade inte ni rätt nyligen, till bakom ICA?

Svar: Nyligen och nyligen... Här har vi bott sen 2010 och det börjar bli allt trängre nu ju äldre Eira blir.
Lina Pihl (Lina007)

2013-02-07 @ 17:23:22
URL: http://majo.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linapihl.blogg.se

Living the dream

RSS 2.0