Stjärtlappsåkning


Vi har en stor snöhög bakom vårat hus som vi åkte stjärtlapp nerför igår.
Efter många om och men så lyckades jag få med mig Odin ut. Han hade ingen lust först men till slut så... Han tröttnade väl på mammas tjat. ;)
Det här med att åka stjärtlapp, åkmadrass, tefat, pulka, whatever är en av fördelarna med att ha barn! ;) Sen blir jag själv som ett barn och åker som en tok. Det är ju jätteroligt! Jag tänkte att Eira skulle få provåka med mig också men hon satt så nöjt i vagnen och rätt vad det var så hade hon somnat. Sen när hon vaknade så hade solen gått ner och det hade börjat blivit kallt så vi då gick vi bort till ICA.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linapihl.blogg.se

Living the dream

RSS 2.0