Vinterkräkis has arrived




Vaknade runt 04.45 av att jag tyckte mig höra det välkända hulkandet, smackandet och ja... ni förstår nog vart jag försöker komma. Odin har åkt på magsjuka. :-( Och det är väl bara en tidsfråga innan vi andra åker på det också. Jag har tagit en massa vitpepparkorn men jag lär väl inte klara mig för det heller. Hoppas bara att Eira får klara sig åtminstone! Vad f** gör man med en bebis som har magsjuka liksom?! Jag har erfarenhet av mycket men inte det!
Så fort det här händer börjar jag känna efter lite väl mycket om jag inte är liiite sjuk trots allt, och sen är der kört. Typ att jag vill få det överstökat. :-P

Det här är det värsta jag vet!!

Den som har smittat oss (ja jag skriver i plural trots att det bara är en som är sjuk än så länge) får gärna träda fram för Dig ska jag ta ett allvarligt snack med...

(Typiskt, vi som skulle haft lägenhetsvisning idag)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linapihl.blogg.se

Living the dream

RSS 2.0