29 januari 2013

Ännu en natt har Eira sovit non stop. Fasen, det är ju nästan så att man börjar känna sig utvilad när man vaknar på morgnarna - så här efter åtta månader. Bra jobbat av henne trots att hon är snorig som en gnu!

Nu sitter hon och leker på golvet, har nyss varit tråkig och tagit bort henne från TV-bänken som hon börjar häva sig upp för och pilla på alla (åtkomliga) knappar. Och Odin håller på att bygga en koja i soffan av alla soffkuddar. Inväntar att klockan ska bli middagstid så ska här bjudas på potatisbullar och skinksås idag och klockan 18-18.45 är det dags för veckans musiklek på församlingsgården. Sen ikväll hade jag tänkt premiär-använda symaskinen, eller om det får vänta tills imorgon kväll.
Jag skjuter bara på det för jag är livrädd för att använda den. Jag har ju inte suttit vid en symaskin sen 3-4:e klass!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linapihl.blogg.se

Living the dream

RSS 2.0