Från blogger till blogg.se, eller?



Jag har länge funderat på att flytta över min (för tillfället, fortfarande nuvarande) blogg hit. Men jag har haft problem med domännamn osv och sedan har det bara runnit ut i sanden. Tills häromdagen. Men jag har tusentals inlägg i min gamla och har inte listat ut än hur det fungerar med att exportera/importera en blogg till en annan. Blogger har gett en redig förklaring men hittar ingenting om det här. Det skulle inte förvåna mig att denna vill att jag importerar inlägg för inlägg, men då blir jag ju kräkfärdig... för det lär ju ta sin lilla stund!
Jag måste spåna i det lite mer så får vi se vad jag bestämmer mig för. Kan ju hända att jag blir väldigt bekväm av mig och stannar kvar där, eftersom där vet jag vad jag håller på med och Lina007 är ju vad jag förknippas med. Här är allt så nytt och... outforskat ännu. ;) 
Och tills vidare kommer den här att vara lösenordsskyddad tills jag bestämt mig och fått någon ordning här... Fan, har suttit hur länge som helst och försökt få till en header (vilket gick som ett smort hos blogger). :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linapihl.blogg.se

Living the dream

RSS 2.0