Harley Davidson-set

Jag har haft ännu en lyckad auktion på Tradera där slutpriset blev betydligt mer än vad jag hade förväntat mig. Det är roligt när det går bra! :)
Vi kan inte spara på allt för då slutar det som med Odins kläder. Man har en uppsjö, i en massa kassar, som bara ligger. Ja, det kanske blir fler framöver - det vet man ju inte - men då får det i så fall bli nytt. Jag är bara glad över det vi kan få iväg. För det tar ju sin lilla plats också... :) Plats som är ovärderlig när man bor i lägenhet åtminstone.


Kommentarer
Emma

Hoppas det är okej om jag länkar dig från min blogg :-)

Svar: Självklart! :)
Lina Pihl (Lina007)

2013-01-29 @ 12:25:04
URL: http://skellis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linapihl.blogg.se

Living the dream

RSS 2.0