Spinning

Jag var iväg på spinning igår med Sofia. Mitt första spinning-pass, ever. Första halvtimmen gick bra att hålla i instruktörens tempo, men sedan trodde jag att jag skulle dö på plats. Fortsatte att trampa på ändå, dock i ett lite långsammare tempo för att orka hålla ut resterande 30 minuter. När det var typ 10 minuter kvar så lossnade den vänstra pedalen (trampan) och det var nog tur att det var lågt tempo då för annars hade jag nog slagit ihjäl mig. :)
Benen var som spaghetti efteråt och min kära bakdel är så öm idag så jag får liksom sitta på sidan för att ens kunna sitta. :P Men det var jätteroligt att prova på och förhoppningsvis blir det fler gånger!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linapihl.blogg.se

Living the dream

RSS 2.0