Nya Kellogg's Special K

Så, nu börjar 2/2 förpackningar lida mot sitt slut, det är "Classic" som jag har litegrann kvar av. Och den jag föredrar mest av de två. Jag tycker att det lätt kan bli lite för sött med de olika bären ibland...
Flingorna är perfekta såväl till frukost, och då äter vi (ja, även barnen gillar dem) dem med filmjölk eller mjölk, lunch eller enklare middag som dagar som dessa då det är så varmt ute att man varken orkar ställa sig att laga någon mat, annat än till barnen, eller är sugen på något. 
Eira på 14 månader måste smaka några flingor vid frukostbordet, annars blir hon galen och sur för att jag inte delar med mig. Odin tycker också att det blir lite för sött med främst körsbären, så han föredrar "Classic".


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linapihl.blogg.se

Living the dream

RSS 2.0