24 juni 2013


Idag är jag och barnen ensamma hemma... B klev upp tidigare än tuppen imorse för att följa med sin pappa ner till Linköping och hämta en bil och de är nog inte hemma tills barnen ska lägga sig ikväll i alla fall. Men det går ju ingen nöd på barnen ändå, i alla fall Odin. Hittills har han hunnit med ett glassbesök hos grannen, lekt i tältet med några kompisar och nu är det lekparken som gäller. Och Eira ligger och sover sen ungefär en halvtimme tillbaka och jag har precis hängt lite tvätt, så nu ska jag ta mig en kopp kaffe.
Jag har haft två jobbiga dagar med magkatarr i helgen och jag har inte känt av det nämnvärt än, endast en känning efter frukost, så jag hoppas det håller på att släppa för dra mig baklänges vad ont jag har haft lördag och söndag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linapihl.blogg.se

Living the dream

RSS 2.0