Det börjar smyga sig på



Nu är det bara två dagar kvar tills lilla tjejen fyller ett år. Herreguuud! Hon ser inte ut att vara ett år, ser ut som om hon skulle kunna vara åtta månader. ;)
Igår inhandlades hennes presenter som hon ska få av oss, det enda som fattas till kalaset (eller kalasen) är det som ska vara på tårtan och ballonger och sånt. Och jag tänker inte spendera hennes firande att stå och diska så det får bli engångsartiklar, så bekvämt tänker jag göra det. ;) Jag funderar på att åka in och köpa det idag när Odin kommit hem från dagis.
Han har måånga tankar och funderingar nu, munnen går i ett på honom efter att vi bevittnade när farfars och farmors garage (och lägenhet) brann ned i söndags...

Just nu sitter jag och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar. Andra gången på två dagar som jag får tvätta Odins sängkläder pga Simba som har fått för sig att uträtta sitt behov nummer två där!? Ändå är alltid dörren till toaletten öppen, tömmer lådan 1-2 gånger/dag eller mer beroende på hur det ser ut där, sanden byts ut en gång/vecka och han har ju alltid varit så himla duktig med lådan sen han kom hit så jag förstår inte alls vad han håller på med. Så nu är Odins dörr stängd på dagarna, men på nätterna så är den öppen. Och i ärlighetens namn ska dörren kunna stå öppen 24/7. Men jag har dock fått lite tips på vad man kan göra så jag hoppas det ska hjälpa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linapihl.blogg.se

Living the dream

RSS 2.0