Skopunktens röktofflor

Satt nyss och kollade på skor till mig och barnen på Skopunktens hemsida där jag under kategorin "Kvinna" kunde välja "Trendiga röktofflor". Först och främst, vad är "röktofflor" för något? Jag har aldrig hört talas om det begreppet förut. Och om det nu är vad jag tror att det är, varför ska de anses vara "trendiga"? Ska en ha det allra senaste på fötterna när en ska ut och röka? Är de gjorda på återvunna cigarettfimpar och aska? Ska de användas istället för t ex grillkol? Är det tänkt att de ska användas för att skicka röksignaler? Eller dämpa rök med? Ja, mina funderingar kan fortsätta till världs ände och nu har jag hakat upp mig på detta begrepp också eftersom de (Skopunkten) har beskrivningar till alla sina underkategorier förutom just "trendiga röktofflor". De ser ju ut som helt vanliga tofflor, inneskor eller ballerinaskor. 
#nujävlarhartanthakatuppsig

Okej, nu ska tant ta och tagga ner lite, äta lunch och invänta favoriten Ellen DeGeneres på Kanal 5. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linapihl.blogg.se

Living the dream

RSS 2.0