9 månader

Idag "firade" vi Eiras 9-månadersdag genom att hon fick åka pulka för första gången. :-) Hon gav inte ifrån sig ett endaste knyst under de dryga två timmar hon satt där, så hon måste ha varit nöjd.
Jag och Odin har också åkt stjärtlapp, pulka, madrass, tefat och snowracer i hästhagen idag. Sen åkte Odin snowracer bakom skotern på lägdan, det tyckte han var jätteroligt. Och sen så skulle han såklart även rida på Gaefa, så jag och Eira följde med dem till ridplanen där Odin fick trava runt lite och följde även med dem ner till bruket och tillbaka. Vi behövde ju även få något i våra magar så till lunch blev det korvgrillning ute, jättemysigt!

Barnen sover, B är ute och jag ser på "Så ska det låta" men sen ska jag nog lägga mig. Vettetusan vad Eira höll på med i natt men hon vaknade runt 00.30 och kunde inte somna om förrän efter en timme - tvärledsen under hela tiden. Vad det än var så tröttade det ut mamman i alla fall... ;-)













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linapihl.blogg.se

Living the dream

RSS 2.0