Fettisdag

Och vi är ju inte den som är den, så det är klart att det har fikats en semla idag inom dessa fyra väggar också... Tog med mig Eira bort på affären för att handla förut och posta två paket och där var det två stackare som ropade mitt namn som fick följa med hem. Jag hann dock inte mer än komma hem så fick jag ett mejl att jag har ett paket att hämta ut på Shell och det är de efterlängtade fleece-stuvpaketen som jag vann på Tradera häromveckan. = fler dregglisar till Eira. Jag får hämta ut dem lite senare bara.
 
Det här kommer att bli dagens middag hos oss, länk till receptet finns här. Dock kommer jag blanda sweet chilin med creme fraiche så det inte blir så starkt för Odin och göra egna potatisklyftor och morötter i ugn.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linapihl.blogg.se

Living the dream

RSS 2.0