Snabb uppdatering

Vad har hänt sen sist? Jo,
- vi var i Stockholm förra fre-sön morgon med lillebror, Malin, Mia, Micke och Sara,
- vi besökte Skansen på fredagen med Odin, Carina, Lena och Caroline (Eira var med mormor),
- jag har tackat ja till utbildningen "Grundlärare med inriktning mot fritidshem, 180 hp" via Mittuniversitetet i Härnösand,
- hotellfrukost (icke att förglömma!)
- lördagen bestod av Bromma Blocks och till slut äntligen Iron Maiden på Friends Arena,
- sen middag runt midnatt på hotellet där Brunne beställde in en av varje måltid...,
- uppstigning kl 06 på söndag morgon för hemgång,
- Eiras vagn är färgad och KLAR!,
- Brunne har börjat jobba igen efter sina tre veckors semester (så jäkla tråkigt utan honom, man vänjer sig fort),
- jag och barnen har äntligen fått fingrarna ur och hälsat på hos Erika, Nike och Linnéa,
- den fyrbenta har fått börja springa ute helt själv efter ytterligare två rymningsförsök under veckan, men hon klagar inte om jag säger så.
Ja, det var väl det.

Idag har vi besökt stadsfesten i Härnösand med Jens och Malin och träffat mormor och morfar. Nu tänkte jag gå och lägga mig, vilket jag har velat göra sen jag klev upp i morse typ. Jag har varit så kriminellt trött idag alltså att det inte finns på världskartan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linapihl.blogg.se

Living the dream

RSS 2.0