Members


I lördags kunde jag äntligen hämta ut klädpaketet från Members och åh så fina Little House of Commons-kläderna var! Idag har Odin haft på sig t-shirten och de gråa byxorna och byxorna har fått mycket beröm. :) Bodyn och de mönstrade leggingsen till Eira är i strl 80 så de kan hon inte ha än på ett tag... :) Sen att det bara blev drygt 230 kr för dessa klagar jag inte över direkt!
Members har upp till 80% prisreducering på varumärken från bl.a Little House of Commons, Name it, Nova Star, Velour och varje erbjudande är tillgängligt under 4-7 dagar. Sen så uppdateras det med nya kampanjer varje dag. Produkterna går åt snabbt så det gäller att vara på hugget! :)
Antalet medlemskap är limiterade så vill ni få chansen att shoppa barn-, dam- och herrkläder, accessoarer kommentera med din e-post så skickar jag en inbjudan till dig där du även får 50 kr att handla för när du registrerat dig! :)

Själv är jag nära på att klicka hem bl.a en jacka till Odin nu...


Kommentarer
Jessica

Jag vill ha :)

2013-03-11 @ 14:13:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linapihl.blogg.se

Living the dream

RSS 2.0