Tillbakablick

Det här inlägget skrev jag för exakt ett år sen på min gamla blogg, oj vad jag var less den kvällen!! :)

"Rubrik: Fet, orörlig, äcklig, badboll
Den här kvällen kunde ha slutat bättre...

Vi åkte och handlade när B kom hem. Gick jättebra. Kom hem, B åkte iväg, jag och Odin packade upp varorna och sen skulle jag ge mig på att dammsuga... Det är det sämsta jag kan göra med mina fogar, men jag vägrar ju bo i en jävla svin- och dammstia och jag blir så tjurig att jag gör det själv istället för att be B göra det x gånger innan han tar till sig dammsugaren.

Jag börjar med hallen, sen toaletten och redan där inne började allt låsa sig men jag körde på ändå. Ut till köket, vardagsrummet och sen Odins rum. Där låser de sig totalt och det gör så jävla ont att jag ramlar ihop och rätt över B's Harley Davidson-örn, som går sönder i tre delar (och för att inte tala om de hundratals smådelarna också)... Då brast det totalt för mig och kände att nu får det fan i mig vara nog. Nu är det inte roligt längre. De här fogarna dödar mig 24/7, jag har ingen känsel i mina fingrar och de domnar i tid och otid, jag ser ut som ett missfoster i ansiktet, jag är fet som en badboll och kan inte längre se mina fotknölar och tårna ser ut som några jävla prinskorvar pga all vätska jag samlat på mig och sen kom allt annat också; mitt hår som har vägrat samarbeta idag, de två klädbytena jag behövt göra under dagen pga att jag svettas som om jag skulle bo i Afrika, det fina som Odins fröken sa om honom på utvecklingssamtalet OCH att högtalaren på mobilen nu verkar bestämma sig för att sluta fungera helt + en massa andra småsaker som det kändes bra att få utlopp för just då. Allt på en och samma gång. Det pinsammaste var dock örnen...

Dessa underbara hormoner!!!! Nu får det banne mig hända något snart. Vi längtar efter dig, hörru!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linapihl.blogg.se

Living the dream

RSS 2.0