Home at last

Nu har vi i och för sig varit hemma en liten stund efter dagens tripp uppöver för att mamma skulle opereras. Trodde dock att vi skulle vara hemma kanske senast 14 men ungefär tre timmar senare kunde vi hämta upp mamma och åka hemöver igen. Ganska lugnt med trafik men vilken jäkla dimma det var ute då...
På vägen upp så lämnade jag tillbaka kattburen som vi fick låna med oss när vi hämtade hem Simba. Skäms över att det tagit sån lång tid, men jag har glömt bort den båda gångerna vi varit upp i sommar. Så till slut skrev jag en kom ihåg-lapp och tejpade upp på ytterdörren så jag inte skulle glömma den till nästa gång.

Eira sov när vi kom hem så jag klädde av henne och la henne i sin säng och Odin vaknade när jag parkerade utanför så han sitter här bredvid mig nu och spelar lite på surfplattan. Vi inväntar pappa B och sen ska vi nog gå och lägga oss, det blev en längre dag än väntat och hade jag vetat det så hade jag/vi kanske kunnat träffa någon/några kompisar. Men vi ska förhoppningsvis upp i mellandagarna också så då hoppas jag att det finns tid!

Nu ska jag ta och gosa lite med Simba som är så där över-gosig som hon blir när hon varit ensam ett tag. Hon välte nyss ena ljusstaken i fönstret bakom mig så det är väl ett tecken på att hon vill få lite uppmärksamhet nu...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linapihl.blogg.se

Living the dream

RSS 2.0