Sep. 13, 2013



Hämtade barnen lite tidigare på dagis igår då hämtningen av Simba annars skulle krockat.
Operationssåret blev dock lite större än vad hon tänkt pga missformade äggledare och något med bråcket.
När vi kom hem lät jag henne vara inne på lilla toaletten med lådan, maten och vattnet. Men under natten alltså... Jisses! Jag trodde hon skulle klösa sig genom dörren eller att störningsjouren skulle komma och knacka på så som hon jamade. Jävla galning. :-P Men hon fick komma ut förut, jag pallade inte med det där oljudet. Får hålla ett öga på barnen, främst E, så hon inte hittar på något med henne.
Det här med tratten är ju ganska hopplöst... Får man använda superlim? För det tillhörande snöret åkte upp lika fort och jag har även testat att använda halsbandet till kragen istället, men det låset öppnar ju sig så lätt.
Örat såg väldigt roligt ut igår kväll när jag tog bort tejpen, alldeles grönt. Men jag kan inte se någon antydan till siffror där inne? :-P

Nu ska jag ta och plugga en stund och hoppas att de två böcker som saknas till dessa uppgifter dyker upp i postlådan idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linapihl.blogg.se

Living the dream

RSS 2.0