11 månader

Eira blev 11 månader i onsdags och jag har så svårt att tänka mig att hon fyller ett år nästa månad! <3 Lilla hjärtat... Jag vill stanna tiden, jag hänger verkligen inte med!
Oj så vi älskar dig!

Vi kommer fira henne både på fredagen när hon fyller år och på lördagen. På fredagen är det tänkt att vi ska ha familjen och släkten här och fira henne och på lördagen får kompisar, och de som vill, komma och fira henne.
Svårt att veta vilka man ska bjuda... Man vill ju bjuda många men har man inte under dessa 11 månader kunnat tagit sig tiden att hälsa på, så får jag känslan att någon inbjudan till att fira hennes ettårsdag kommer kvitta... :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linapihl.blogg.se

Living the dream

RSS 2.0