Men skjut mä

Känslan som infinner sig när man känner att det luktar spolarvätska om bilen när man kommer till den (alltså när man t ex går runt den och sopar av all jävla snö som kommit) och en liten stund när man sätter sig i den - men inte tänker mer på det för att lukten försvinner ganska snabbt... Men när man sedan ska åka iväg för tredje gången och blir less på lukten och undrar vart fan den kommer ifrån, öppnar bagageluckan och ser att två helt nya dunkar (oöppnade), har vält och läcker. DEN KÄNSLAN, mina vänner... Jag trodde jag skulle slita av mig håret i alla fall.
Tur i oturen att det är en hårdplastmatta som ligger där bak.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linapihl.blogg.se

Living the dream

RSS 2.0