Mobilinlägg 22/2-13

Vi slutade ju med majsvälling efter samtalet med Barnmottagningen och sen dess har Eira inte kräkts något mer, peppar peppar! :-) Nu får hon börja ha på sig pyjamas på nätterna också, vilken lyx va? Hon har i stort sett levt i bara blöjan/enkel tröja under dessa dagar som det här har pågått.

Ligger i sängen och slö-kollar på TV4 medan barnen snarkar i bakgrunden och funderar på vad jag och barnen ska hitta på imorgon eftersom B är iväg på en skotervisning, mer eller mindre hela dagen, och jag försöker även komma på vad jag ska bjuda på för middag på tisdag...


Just det, nu är lägenheten såld! Nu kan jag fortsätta packa ner allt som inte längre behövs inför flytten. #bo #i #en #flyttkartong #javisst







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linapihl.blogg.se

Living the dream

RSS 2.0