Buzzador Nya Kellogg's Special K

 


Jag fick ett mejl från Buzzador igår att jag ska få prova nya Kellogg's Special K, paketen börjar skickas ut under v. 26. Av det jag får då så har jag fem miniförpackningar á 30 gram att dela ut, så är det någon som är intresserad så säg til så ordnar vi så att Du får ett paket och ett buzztrack-kort! :)

Snabbfakta om nya Kellogg's K:
• Ny godare smakupplevelse. 
• Krispigare flingor.
• 78% mer fullkorn.
• 80 % mer fiber.
• 11 % mindre salt.
• Samma sockerinnehåll som tidigare (ca. 1 tsk per portion).
• Samma låga fettinnehåll.
• Förpackningsstorlek: 320 - 400 gram.
• Ca pris: 24,90 - 28,90 kr.
• Finns i dagligvarubutiker (t.ex. ICA, Willys, Hemköp etc.).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linapihl.blogg.se

Living the dream

RSS 2.0