Glad midsommar 2013









Ja det där med midsommarfirande uppe i Sollefteå sket sig ju. Eira kräktes igår kväll när jag höll på att natta henne och imorse runt 09. I övrigt är hon pigg och alert, har matlust och är inte risig i magen, det luktar inte magsjuka om spyan heller så jag vet inte vad det beror på. Men hur som så kändes det inte bra att ta med henne upp dit och ha någon som eventuellt kräks ner bilen, något hos momma och morfar, över middagsbordet eller på hotellet. Men jag tyckte att jag och Odin hade kunnat åkt upp över dagen i alla fall för att få fira min momma och morfar eftersom det ändå är idag de firar men näe, där har det rått delade meningar idag ser ni. Men en annan ska förväntas ställa upp och ge godkänt till allt med ett leende på läpparna, även fast det till 98% varken innefattar barnen eller mig. Jaja, åker nog upp imorgon över dagen istället om vädret är tillräckligt bra. Vi får se.

Jag är så less och frustrerad över att Eiraaldrig ska få må bra och vara frisk, det ska ALLTID vara något! Och värre är det när man inte vet vad som får henne att, som nu det senaste, att kräkas.
Sen ska jag väl få den här jävla kvinnoveckan idag eller imorgon så allt som är skit blir om möjligt ännu värre bara för det. Suck, pust och stön!!!

Men glad midsommar på er i alla fall! :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linapihl.blogg.se

Living the dream

RSS 2.0