Jun. 30, 2013

Det är inte roligt att heta Odin nu, allt är så tråkigt efter den lilla incidenten tidigare. Han kom in och frågade om han fick följa med Sara, Richard och barnen ner till älven och bada och jag sa nej för Eira hade precis vaknat så jag satt och matade henne och vi hade eventuellt tänkt att åka till Oxviken när Brunne kommit hem igen.
Sen tycker jag att det tar väldigt lång tid innan han kommer in igen och jag såg honom inte ute heller så jag misstänkte att han följt med dem ändå... Vilket det även visade sig att han hade gjort för på vägen tillbaka från älven, efter att ha varit där och letat efter dem, fick jag ett samtal från Sara som undrade vart jag var eftersom det var låst. Och mycket riktigt så hade han sagt till dem att jag sagt ja och följt med dem ändå.
Så, nu är det färdiglekt ute, för åtminstone idag.

Nu kör han med att vi inte längre är hans bästa mamma och pappa, inte är hans föräldrar längre (han är 4,6 år - vart kommer det ifrån!?) och att han ska flytta hemifrån för han vill inte bo kvar här längre osv...
Det må så vara, men det är mycket viktigare att lyssna på sina föräldrar,ungeman.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linapihl.blogg.se

Living the dream

RSS 2.0