Liten börjar bli stor



Detta tjocka kuvert låg på Odins hylla när jag lämnade honom imorse.
Det känns så bra att även Eira ska få börja där, precis som Odin och som vi ville! Plus att vi slipper skjutsa dem till två olika ställen.
Men nog börjar det allt krypa inpå att det faktiskt inte är så långt borta ändå... Jag önskar att jag kunde vara hemma lika länge med henne som med Odin, men kommer jag in på utbildningen (vilket jag _verkligen_ hoppas) så finns det inte så mycket till val. Men hon ska inte gå där heltid utan deltid, hoppas det går ihop med eventuella studier.

Efter att vi hade lämnat Odin åkte vi in till Apoteket i Timrå för att fylla på med Alvedon och nässpray till Eira och Alvedon till oss större. Eira har hög feber och är snorig IGEN, för typ hundrade gången... Hon hinner verkligen inte bli fri från en omgång förrän det är dags igen.
Träffade Sofia där också som har en sjukliten tjej hemma, hoppas att det nya penicillinet fungerar bättre! Efter Apoteket åkte vi ner på Konsum och fyllde på fruktförrådet med lite C-vitaminer, nu ska Eira få i sig det som aldrig förr! Hon är så gnällig och matvägrar så nu måste det bli ett slut på det här, en gång för alla.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linapihl.blogg.se

Living the dream

RSS 2.0