Introduktionsdag

Så, nu är första introduktonsdagen gjord. Det höll på mellan 8-13.30 med mycket information, träff av gruppen och rundvisning av studentkåren. Har en härlig spänningshuvudvärk nu... ;)
Redan efter underfär 1,5 timme där så ringde de från E's avdelning, men jag kunde inte svara så de lämnade ett meddelande på röstbrevlådan. Jag fick då ringa efter B då de sa att hon hade feber, så han åkte och hämtade båda barnen. Hon hade varit ledsen och hade 38 grader men ända sen de kom hem har hon varit precis som vanligt. Och normaltempad. Finns ingen antydan alls på feber i hennes kropp... Jag väckte henne kl. 06.30 imorse och när hon vaknar så "tidigt" brukar hon vanligtvis ta en sovstund mellan 9-10. Nåja, när jag kom hem avlöste jag B så han kunde åka tillbaka till jobbet igen och honom ser vi nog inte förrän runt/efter 18, som vanligt. Tanken var att jag och barnen skulle följa med Sara, Richard och barnen till Söråkers kyrkis men då B tog Volvon och glömde lämna nyckeln till Golfen hemma, blir vi hemma istället.

Eira bara går och går och går nu idag också, det är så roligt att se! :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linapihl.blogg.se

Living the dream

RSS 2.0