A change is coming

Tidigare i veckan var vi och kollade på min blivande egna lägenhet... vad jag längtar nu! Det är bara en månad kvar (imorgon) men det kommer nog bli den längsta upplevda månaden i mitt liv, om en bortser från sista tiden som gravid med O och E vilket stundtals kändes som en neverending story... 
Ju mer dagarna går nu ju mer kan jag börja plocka ihop av det jag ska ha med mig och av det vi ska dela upp bland barnens saker. Och börja handla mer av det som kommer att behövas så jag kan portionera upp det på något sätt. Jag skulle kunna flytta som imorgon redan, inte för att vi går varandra på nerverna eller så utan bara för att få det gjort, och för att jag ska kunna påbörja mitt nya, egna kapitel. Tillsammans med barnen varannan vecka. Det kommer nog bli den största utmaningen innan en har vant sig. Men det blir nog bra tids nog, det måste det ju. 
Men ja, jag längtar tills flytten är gjord och jag kan kalla det mitt eget. Fördelen med placeringen är ju att det är så pass nära till barnens förskola och skola, gångavstånd. Å andra sidan hade jag kunnat tänka mig att bosätta mig mer mot Timrå centrum, inte mitt i smeten dock. Nåja, hä bli bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linapihl.blogg.se

Living the dream

RSS 2.0