5 februari 2013

Idag har vi mest varit ute och ränt känns det som... Först lämnade vi av Odin på dagis kl 09 sen åkte jag och Eira hem igen och under tiden jag väntade på att Birsta skulle öppna gick jag igenom lite inbetalningar och packade lite kläder som ska skickas. Runt 10.30 åkte vi in till Birsta gardincenter men de hade inte det jag skulle ha så det fick bli Birsta city istället. Panduro hade det jag egentligen skulle ha på gardincenter, sen köpte jag mig ett par leggings jag trånat efter rätt länge (annars skulle jag bara ångra mig) och en klänning, kladd till ansiktet och ett våningsfat . Sedan fick det vara nog. Orkade dessutom inte bära runt på Eira i babyskyddet något mer heller, det börjar ju bli allt annat än LÄTT nu. Så vi åkte hem igen, packade upp, Eira åt lunch och jag tog mig en kopp kaffe och sedan var det dags att hämta hem storebror. Han försökte förhandla om att få stanna kvar till klockan tre, haha. ;) Han var med sin bästa vän och hade så roligt, sa han.
Innan vi åkte hem så åkte vi till ICA och postade kläderna som jag fixade i morse och handlade inför dagens middag och nu är vi äntligen hemma igen. Det får bli en "tidig" middag idag, jag har inte ätit någon lunch så jag kommer ha gnagt av mig armbågarna innan klockan 18 annars. Och B är nog inte hemma före klockan 19 då han ska iväg och kolla på en grej, så vi äter före honom vilket fall som. Tanken var att jag och min förhoppningsvis soon to be, vän symaskinen, skulle åka till mamma ikväll men vi sköt på det tills imorgon kväll istället. Så det får bli en hemmakväll ikväll då musikleken är inställd pga sjuk fröken. Men det är hemskt skönt det med emellanåt! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linapihl.blogg.se

Living the dream

RSS 2.0