Födelsedag

Började födelsedagen med en härlig frukost: omelett med bacon, nätmelon, physalis, ciabatta och/eller ostfrallor och goda pålägg, som B hade varit iväg och handlat medan vi fortfarande sov. Sedan har jag inte gjort mycket idag. Den största ansträngningen för idag var väl när jag och Odin gjorde tårtan. :-) Han ville att jag skulle ha en tjejtårta på min födelsedag så då fick det bli en sån. Typ.
Vi bjöd hit mamma och Kari på middag: marinerad fläskfilé, hasselbackspotatis, fetaoströra, chilibearnaise och en sallad. Till efterrätt blev det såklart tårta och kaffe/te.

Tack för alla gratulationer!







Kommentarer
Petra Norström

Men vad lik han är sin mor =)

2013-03-19 @ 14:51:03
URL: http://petranorstrom.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linapihl.blogg.se

Living the dream

RSS 2.0