Första sålda objektet

Nu har jag fått mitt första objekt (någonsin) sålt på Tradera, hur roligt som helst ju! :) Dock är det med lite ångest jag säljer iväg Eiras första Newbie-kläder i strl 50/56... Men jag kan inte spara på allt. Det har vi gjort med Odins kläder och... det är ju inte bara EN papperskasse full med kläder om jag säger så. ;) Å andra sidan har jag gett/sålt bort en del men det är ändå en uppsjö kvar. Men jag ska ta upp kassarna jag har sedan och gå igenom dem och förhoppningsvis har jag de storlekar som Malins Kaspian använder så ska de få det jag har i morgon när jag och Eira åker dit och hälsar på. Hellre att de kommer till användning än ligger och tar upp en massa plats bara!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linapihl.blogg.se

Living the dream

RSS 2.0