Give it a go



Ja som jag nämnde igår så tänkte jag ge mig på symaskinen... Den har stått så fint i ett litet hörn sen jag fick den, bara för att jag har varit livrädd för att använda den. 
Jag har ju vunnit några trikåtyger på Tradera för att just kunna börja sy och främst göra dregglisar till E och sen är väl tanken att göra lite mer avancerade saker. Och voilá - här ovan ser ni det första som någonsin har gjorts av mig på en symaskin sen fjärde klass! Ojämn, sned och jävlig, men jag är banne mig nöjd! :) Och roligt var det! Den här ska inte användas utan var något jag gjorde på prov av en av B's gamla t-shirtar. Men vettni... det här ska jag nog klara!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linapihl.blogg.se

Living the dream

RSS 2.0