Zzz

Natten till idag vill jag bara stryka ett enda stort streck över. Eira vaknade för mat två gånger, inget fel där, men annars har hon varit vaken varannan timme. Skrikit. Varit ledsen. Och inte haft bråttom med att somna om. Kära nån... Jag har varit sååå trött idag så det finns inte. Och vi som skulle träffa Malin, Kaspian och Matilda idag, men det fick jag ställa in för annars är jag säker på att jag hade kört in i en snöhög av ren lathet. En träff som vi har planerat sen de föddes men som aldrig blivit av för att det alltid kommit något i vägen. :-P

Ikväll mellan 18-18.45 var jag, Odin och Eira på Musiklek på församlingsgården. Lite sång, dans och lek för barn födda mellan 2006-2008. :-) Eftersom B inte är hemma förrän efter 18 så fick Eira följa med men det gick bra. Jag tror Odin var lite blyg då han var den enda nya i gruppen för han kröp under stolar, hoppade mellan dem, skulle inte sitta i ringen utan bredvid mig osv osv. Vi får se nästa vecka om det är något vi fortsätter med. :-)

Jag verkar få dålig respons på min uppdatering på Facebook så jag frågar här också om det är någon i Sollefteå som läser... Är någon ledig nästa fredag? :-) Jag funderar eventuellt på att åka upp över dagen med Eira om B och Odin åker till MC-mässan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linapihl.blogg.se

Living the dream

RSS 2.0